لباسکار چیست؟
فروشگاه تجهیزات ساختمانی
لباسکار چیست؟
چهار شنبه 28 آبان 1399 ساعت 15:42 | بازدید : 67 | نویسنده : aa | ( نظرات )

 

لباس کار چیست؟ ضرورت استفاده از لباس کار را بدانید

لباس کار لباسی است که با توجه به سلیقه ، نوع فعالیت کاری و شرایط آب و هوایی قابل انتخاب است. جدا از ضرورت پوشیدن لباس کار مناسب در محل کار ، این یکی از دلایل مهمی است که می توان خاطرنشان کرد که حفظ جان فرد یا کاهش آسیب از خطرات احتمالی در حین فعالیت است. البته کارایی لباس کار به اینجا ختم نمی شود بلکه از لباس گرفته تا لباس کار نیروی انسانی ، تمایز آنها از سایر افراد متفرقه ، ایجاد نظم و نظم در افراد از دیگر مزایای استفاده از لباس کار است. البته با افزایش رقابت در عرضه محصولات یا خدمات و همچنین پیشرفت های چشمگیر در صنعت چاپ لباس ، کمتر سازمان امروزی از فضای مناسب پشت لباس برای معرفی محصولات و خدمات خود استفاده نمی کنند.

 

از آنجا که شاهد پیشرفتهای چشمگیری در صنعت نساجی و البته طراحی لباس هستیم ، لباسکار نیز از این قاعده مستثنی نیست ، که باعث ایجاد تنوع بسیار بالایی در طرح و رنگ لباس کار شده است ، که تا حد زیادی سلیقه بسیاری از افراد را در انتخاب بهترین و مناسب ترین لباس ساز فراهم کرده است که به همه این امکان را می دهد تا لباس مناسب خود را برای محیط کار یا محل فعالیت خود انتخاب کنند.

 

هر لباس کار مردانه  تولید شده دارای نکات فنی مهمی است که انتخاب هر کارفرما را آسان می کند. یک لباس کار خوب ابتدا باید از پارچه ای با کیفیت و حداقل پلی استر ساخته شود که با لمس پارچه و درخشش آن می توان از آن مطلع شد. مقاومت رنگ و عدم شهرت پارچه نیز باید بررسی شود. (مقدار کمی پلی استر در الیاف لباس کار به شما کمک می کند تا محکم ، غیر آبرفتی و چروکیده نباشد.)

 

قبل از بررسی دوخت لباس بهتر است از استاندارد بودن اندازه لباس اطمینان حاصل کنید. توجه به این مسئله بسیار مهم از ایجاد ترک در ناحیه درز لباس جلوگیری می کند. میزان پارچه استفاده شده برای کت و شلوار کار حداقل 290 سانتی متر است. در مرحله بعدی باید خیاطی کمد بررسی شود که در گذشته یک خیاطی منفرد بود که اکنون حداقل 2 خیاطی است و در بیشتر چرخ خیاطی ها به صورت 3 خیاطی تولید می شود. همچنین درجه کم دوخت لباس در زیبایی و مقاومت لباس کار مثر است.



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه تجهیزات ساختمانی و آدرس sakhtemanii.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 103
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 2
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 161
:: بازدید سال : 298
:: بازدید کلی : 773